14 February 2011

Yay or Nay? Nicki Minaj at the Grammy's!

9 comments:
 
Nicki, Nick, Nicki...What can I say I'm at a lost for words. Your creativity in your outfits I love because in many of them you kill but for this you receive a Nay! Your covered in Givenchy leopard, no women is allowed to be covered in leopard from head to toe LITERALLY! A+ for being you and beautiful. 



  What do you think? Yay or Nay? 

9 comments:

  1. Hmmm...It's Nick I guess. Nay!

    ReplyDelete
  2. Saga of a fatshionistaDecember 13, 2012 at 3:04 AM

    I agree!

    ReplyDelete
  3. YAY for the face NAY for the outfit

    looove from South Africa
    xo

    ReplyDelete
  4. NAY NAY NAY NAY NAY NAY NAY! Lol, I don't who styles this woman but they need to be fired asap! She is gorgeous, with the proper stylist she could be killin the fashion game. But I think they want her to look this way...idk why tho -_-

    That GOOD GOOD Blog

    ReplyDelete
  5. Yay! for the face...Nay for the outfit!

    ReplyDelete
  6. SMDH...Nay! I love you nicki eventho...

    ReplyDelete

Thanks for commenting, you're the best! If you have any questions email me at askme.soaf@hotmail.com. Thank you!